2018-2019 оқу жылының бірінші жартысында «Родионовский бастауыш мектебі»
Кәсіптік бағдар - жеке қабілеттеріне, қоғамның қажеттіліктеріне және белгілі бір кәсіп үшін олардың жарамдылығына сәйкес жас ұрпақтың кәсіби мүдделері мен бейімділігін қалыптастыруға бағытталған мақсатты қызмет.
Кәсіптік бағдарлаудың негізгі мақсаты - қоғамның, мемлекеттің және жеке тұлғаның мүдделерін біліктілігі мен бәсекеге қабілетті мамандарында еңбек нарығының жеке мүдделерін, қажеттіліктерін, сипаттамаларын және талаптарын қанағаттандыратын кәсіптік қызметті еркін және ақылды таңдаудың мүмкіндіктері мен қабілетін қамтамасыз ету үшін нақты мүмкіндіктер жасау. Осыған байланысты жаңғырту контексіндегі заманауи білімнің басымдықтарының бірі студентті саналы кәсіби таңдау жасауға дайындау болып табылады.
«Родионовский бастауыш мектебі» ҚМ Кәсіптік бағдарлаудың мақсаты студенттерге кейінгі өмірде өзін-өзі жүзеге асыру үшін қажетті өзін-өзі анықтаудың кәсіби құзыреттіліктерін меңгеруге көмектесу.
Тапсырмалар:
- мамандықты, мектепті және болашақ кəсіби қызметтің көлемін уақтылы жəне ақпараттандыруды таңдауға үлес қосу;
- тұлғаның жеке ерекшеліктерін ескере отырып, студенттердің кәсіби мүдделерін, мүдделерін, мүмкіндіктерін зерттеу;
- жас ұрпақты кәсіби бағдарлауға көмектесуге дайын мекемелер мен кәсіпорындармен әлеуметтік әріптестікті кеңейту.
2018-2019 оқу жылында Қостанай облысының Родионовский бастауыш мектебі жалпы білім беретін ұйымдармен бірлесіп жұмыс істеуді жалғастыруда, оның мақсаты - бастауыш, орта және жоғарғы деңгейдегі жалпы білім беруде студенттердің кәсіптік бағдарлануына жағдай жасау, оларды кәсіби және әлеуметтік өзін-өзі анықтауға көмектесу. кәсіптік бағдар берудің формалары мен әдістері.
«Родионовский бастауыш мектебінің» кәсіптік бағдар беру қызметінің негізгі бағыттары:
- еңбек нарығының қажеттіліктерін есепке ала отырып, студенттердің өздерінің жеке мүдделеріне, жеке қасиеттеріне және қабілеттеріне сәйкес кәсіби қызметінің бағытын таңдауға дайындық;
- студенттердің жұмысқа деген ынтасы, мамандық алу қажеттілігі;
- студенттердің мүдделері мен қабілеттеріне сәйкес келетін практикалық тәжірибені алу;
- базалық кәсіпорындармен, кәсіптік-техникалық білім беру мекемелерімен ынтымақтастық;
- студенттердің ата-аналарымен (заңды өкілдерімен) бірлескен қызметі;
- әртүрлі мамандықтардың әлеуметтік және қаржылық компоненттерінің әртүрлі салаларының ерекшеліктері, әртүрлі жұмыс түрлеріне арналған жергілікті және аймақтық сұраныс ерекшеліктері туралы студенттерді хабардар ету;
- студенттердің кәсіптік бейімделуіне кеңес беру, соның ішінде оқушылардың кәсіптік бейімділігін және кәсіби әлеуетін диагностикалау, олардың білімі мен мамандық таңдауын жалғастыру үшін қажетті біліктілігі мен қабілеттері.
2018-2019 оқу жылының бірінші жартысында келесі іс-шаралар өткізілді:
Студенттердің белгілі бір қызмет түріне бейімділігін диагностикалау - 8-сынып оқушысы Т.К.Әубәкірова
Қыркүйек айында 5-6 сынып оқушылары «Менің сүйікті кәсібім -« Бухгалтер »,
Қазан айында 7-8 сынып оқушылары «Киім дизайны» тақырыбында конкурс өткізді.
4-сынып оқушысы А.Б. Биахметова студенттердің кәсіби мүдделерін зерттеу үшін тест өткізді.
Қараша айының 1-2 күндері «Кәсіптер әлеміне саяхат» сынып оқушыларына арналған сабақтардың тақырыптық циклын сынып жетекшісі Е.М. Құрбанова жүргізді.
1. «Адам - адам» мамандығының түрлерімен танысу;
2. «Кәсіби мамандығы бар» ойыны;
Желтоқсан айының 3-ші сынып оқушысы Г.Қорғанбекова сабақ өткізді.
Сабақ тақырыбы:
1. «Ата-аналардың мамандықтары балалар көзімен» шығармашылық сабағы;
2. «Сирек мамандықтар» әңгімесі;
3. «ZP» мамандығының алфавитін құру